Możesz wesprzeć moje działania!


Od dzisiaj możesz wesprzeć moje działania!

Przygotowywanie materiałów dydaktycznych, to coś co sprawia mi przyjemność i do czego zawsze podchodzę z pełnym zaangażowaniem. Opracowane pomoce wykorzystuję w pracy zawodowej, ale także dzielę się nimi z każdym, kto zagląda właśnie tutaj. Ten cel mam zamiar kontynuować, jednak aby móc dalej dzielić moją pasję Wami potrzebuję wsparcia, które pozwoli na rozwój oraz użycie nowych możliwości technologicznych, co pozwoli mi opracowywać materiał coraz doskonalszy i bardziej atrakcyjny. 
Zatem jeżeli znajdą się osoby, które chciałyby okazać wsparcie dla mojej działalności mogą to zrobić klikając w poniższy link lub zakładkę PATRONITE znajdującą się na stronie głównej mojego bloga.

                                                WESPRZYJ MOJE DZIAŁANIA

Już dzisiaj bardzo bardzo dziękuję każdemu z osobna za pomoc!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz