Witamy jesień...

 


Jesień na dobre zagościła w mojej szkole i klasie.

Wraz z moimi uczniami rozpoczęłam już cykl tematów związanych z jesienią. Poszukiwaliśmy zwiastunów jesieni w sadzie, rozmawialiśmy o owocach, dokonywaliśmy ich opisu, ocenialiśmy wspólnie ich smak i zapach. Wykonaliśmy także prace plastyczne, które zdobią naszą klasę. Bardzo lubię jesienną porę, to dla mnie bardzo inspirująca pora roku. 

Mam zatem dla Was garść pomocy, które na pewno pozwolą doskonalić umiejętności językowe, matematyczne oraz wzbogacą ćwiczenia realizowane w ramach zajęć rewalidacyjnych czy indywidualnego nauczania.

Przygotowałam prezentację multimedialną, która idealnie sprawdzi się podczas wdrażania jesiennego słownictwa, utrwalania go czy rozpoznawania zwiastunów jesieni.

POBIERZ PREZENTACJĘ

Do prezentacji opracowałam karty pomocnicze, które mogą służyć jako dodatkowe ćwiczenie rozwijające spostrzegawczość.


TUTAJ POBIERZ KARTY DO PREZENTACJI

Wprowadzając tematy dotyczące jesieni oraz wdrażając nowe słownictwo warto oprzeć się o tematyczne karty pracy.



TUTAJ POBIERZ KARTY TEMATYCZNE

Aby nasze lekcje były atrakcyjne, aktywizowały uczniów do pracy oraz przynosiły efekty musimy postawić na karty pracy, które będą dostosowane do potrzeb i możliwości naszych uczniów...mam nadzieję, że wśród mojego zestawu znajdą się właśnie takie propozycje.





ZESTAW KART POBIERZ TUTAJ

Myślę, że pomoce które opracowałam  okażą się atrakcyjne dla Waszych uczniów, 

życzę owocnej pracy!

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani materiały stanowią profesjonalną pomoc o wysokim poziomie dydaktycznym. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń