Ćwiczymy orientację przestrzenną!

 


Zdolność orientowania się w przestrzeni, to bardzo ważna, a zarazem trudna do wypracowania umiejętność.

Warto zatem nieustannie wypracowywać z uczniami zdolność orientowania się w przestrzeni: rozróżniania kierunków czy określania położenia przedmiotów. Dotychczas starałam się tak organizować i planować pracę z uczniami, aby umiejętności te doskonalić poprzez praktyczne działania oraz codzienne rutynowe czynności. Dzisiaj w dobie zdalnego nauczania musiałam poradzić sobie z tym zagadnieniem w inny sposób. Opracowałam kilka interaktywnych ćwiczeń, które moi uczniowie wykonywali z dużym zaangażowaniem, a efekty pracy mogę ocenić jako bardzo zadowalające.

Jak zwykle dzielę się z Państwem opracowanym przeze mnie materiałem, który ułatwi realizację tematu w sposób zdalny:

PREZENTACJA WPROWADZAJĄCA PODSTAWOWE KOMUNIKATY

 

ĆWICZENIA DO PREZENTACJI

DODATKOWE ĆWICZENIA DOSKONALĄCE ORIENTACJĘ PRZESTRZENNĄ



5 komentarzy:

  1. Super pomoc na obecne ciężkie czasy! Pozdrawiam i proszę o jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  2. DODATKOWE ĆWICZENIA DOSKONALĄCE ORIENTACJĘ PRZESTRZENNĄ - coś w tym ćwiczeniu nie działa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o jasną wskazówkę co nie działa, u mnie wszystko w porządku. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Świetna pomoc, ciekawa dla dzieci. Czy trudno było ją zrobić na Genially?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że się przyda...przygotowanie ćwiczenia wymaga troszkę czasu, ale nie jest to zbyt trudne. Już na początku grudnia będzie szkolenie z tworzenia ćwiczeń interaktywnych w Genially, wkrótce pojawi się ogłoszenie. Pozdrawiam!

      Usuń